.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : توسعه همکاری های اقتصادی مازندران و ولگاگراد نیازمند تحول است
استاندار مازندران، توسعه همکاری های اقتصادی بین مازندران و ولگاگراد را نیازمند تحول اساسی دانست.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی ظهر سه شنبه در نشست مشترک با هیئت اقتصادی روسیه با بیان اینکه ایران و روسیه ظرفیت های بسیار ارزشمندی را در اختیار دارند و همکاری های اقتصادی آنها که مورد تاکید رهبران دو کشور است، نیازمند تحول اساسی است و دولت ایران و روسیه، بخش خصوصی خود را محور تحولات و اقدامات می دانند.

وی افزود: ما توافق کردیم که به عنوان دو استاندار زیرساخت های لازم را برای دو استان ولگاگراد و مازندران ایجاد کنیم تا تبادلات بین دو کشور برای بازرگان و فعالان اقتصادی تسهیل شود.

استاندار مازندران یادآور شد: زیرساخت های لازم باید در بنادر دو کشور ایجاد شود تا بازرگانی به راحتی برای تجارت استفاده کنند و همکاری های علمی و آموزشی نیز بین دو منطقه برقرار خواهد شد، علاوه براین، توسعه مسافرت مردم دو استان و توسعه گردشگری به تبادلات آسانتر دو منطقه کمک می کند.

وی ادامه داد: همچنین پروازهای برنامه ای منطم بین دو استان مازندران و ولگاگراد برقرار می شود و امیدواریم توافق های صورت گرفته عملیاتی شود.

حسن خیریان پور معاون استاندار مازندران نیز با اشاره به تشکیل دو کمیته کاری بین مازندران و ولگاگراد اظهار داشت: این امر به یک توافقنامه همکاری منتهی شد و تفاهمنامه ای بین اتاق بازرگانی ولگاگراد و مازندران امضاء می شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.